حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا احکام «رتبه‌بندی معلمان» تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ صادر خواهد شد؟

  • کد خبر: ۱۲۹۸۹۴
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
آیا احکام «رتبه‌بندی معلمان» تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ صادر خواهد شد؟
قرار بود احکام رتبه‌بندی معلمان تا پایان مهرماه صادر شود، آیا این روند تا پایان مهرماه انجام خواهد شد؟

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان تا پایان مهرماه اظهار کرد: تلاش ما این است اگر مشکل خاصی ایجاد نشود، بارگذاری مدارک معلمان انجام و خوداظهاری آن‌ها تأیید شود و رتبه خود را بپذیرند، احکام صادر شود.

وی افزود: در صورت عدم تأیید خوداظهاری معلمان توسط ارزیابان حرفه‌ای و هیئت ممیزه، اگرمعلم نظر آن‌ها را پذیرفت حکم رتبه‌بندی صادر می‌شود، در غیر این صورت می‌تواند اعتراض کند و هیئت ممیزه استانی و مرکزی در وزارت آموزش و پرورش روند را بررسی می‌کنند و پس از تعیین رتبه، حکم صادر می‌شود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نیز گفته است: می‌خواهیم ۹۰۰ هزار نفر از فرهنگیان را رتبه‌بندی کنیم و کار قدری سنگین است، در جلسه اخیر تصمیم گرفته شد بخشی از کار انجام شود و بخش دیگر به ماه‌های بعد برود البته هرچه زودتر انجام شود، بهتر است.

وزیر آموزش و پرورش پیش از این گفته بود: بیش از ۸۴۰ هزار فرهنگی در سامانه رتبه‌بندی اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند، احتمالاً تعدادی از احکام را در مهرماه صادر کنیم، اگر سرعت کار همکاران در بارگذاری مدارک بالا برود ما هم در ستاد سرعت کار را بالاتر می‌بریم.

رتبه‌بندی ۴۶۱ هزار معلم طرح مهرآفرین نیز پس از شرکت در آزمون مربوطه انجام خواهد شد.

همچنین مقرر شده است برای افراد جامانده از بازه زمانی اول بارگذاری مدارک رتبه‌بندی، فوتی‌های شاغل و بازنشسته از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد، نیرو‌های جدیدالاستخدام از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد و افراد مشمول تبصره ۴ ماده ۳ آئین‌نامه (مهرآفرین و...) از تاریخ ۲۵ مهر تا ۱۳ آبان ۱۴۰۱ دسترسی به سامانه رتبه‌بندی جهت ثبت و تکمیل اطلاعات فراهم شود.

منبع: تسنیم


بیشتر بخوانید:جزییات جدید افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری (۲۵ مهرماه ۱۴۰۱)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->